مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:252021-06-24سياسي

صنایع استان مرکزی نیازمند توجه ویژه ای هستند


استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد تولیدی و استقرار برخی صنایع که در خاورمیانه نظیر ندارند، نیازمند توجه ویژه ای است.

- حجت الاسلام حکمت علی مظفری ظهر پنج شنبه در نشست قضایی دادگستری شهرستان ساوه که با حضور رییس کل دادگستری استان مرکزی به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه باید با نگاه جهادی به حوزه تولید ورود کرد، عنوان کرد: دستگاه قضایی مکلف به احقاق حقوق عامه در کنار سایر وظایف خود است که قوه قضاییه در این راستا موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته اداره کل اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه افزون بر 120 واحد تولیدی ورشکسته کشور که باید به مزایده گذاشته می شد را به چرخه تولید برگردانده و یا احیا کرده است و با حفظ اشتغال از تعطیلی کارخانجات جلوگیری کرده است.

معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به جان گرفتن بیش از 2 هزار واحد تولیدی نیمه جان در کشور در دوران ریاست آیت الله رییسی گفت: این آمار نشان دهنده آن است که می توان صنایع نیمه جان و نیمه راکد و تعطیل را به چرخه تولید بازگرداند.

اظهار کرد: پیگیری در حوزه امور مرتبط با تولید و اقتصاد با برگزاری نشستی با صنعتگران و تولیدکنندگان مهمترین هدف از سفر به ساوه به عنوان قطب صنعت کشور است و بررسی وضعیت زندان و مشکلات زندانیان از دیگر برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع استان مرکزی نیازمند توجه ویژه ای هستند

صنایع استان مرکزی نیازمند توجه ویژه ای هستند