مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-24پزشكي

لزوم ورود دستگاه قضا به ترک فعل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مهار کرونا


چندین روز است که سیستان و بلوچستان وارد پیک سوم کرونا شده و حال استان خوش نیست، آمارهای مربوط به ابتلا و مرگ ومیر در میان شهروندان استان روز به روز بالاتر می رود و مسئولان هم درباره وضعیت قرمز کرونایی و پر شدن تخت های بیمارستانی در شهرهای زاهدان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از درمان لازم است که مسئولین با کنار گذاشتن هرگونه ملاحظه سیاسی اقدامات لازم جهت صیانت از جان مردم را انجام دهند.

در حالی مبتلایان به کرونا در استان با سرعت غیر قابل باور و کنترل در سیستان و بلوچستان رو به ازدیاد می باشد که این مساله نشانگر این است که هر چند پرسنل و کادر درمان با تمام توان و با جان و دل در حال انجام وظیفه می باشند و متاسفانه هر روز فرسایش جسمی، روانی، عاطفی و.

آنان بیشتر می شود، چرخه ی مدیریت ضعیف و ناتوان در برنامه ریزی و تصمیم گیری معیوب بوده و کار این قشر پرتلاش را چند برابر و روند بحران را به سمت فاجعه پیش می برد.

شوربختانه در استان پهناور سیستان و بلوچستان هنوز نگرش به مدیریت بحران، رفاقتی و قوم قبیله ای است، که همین نگرش سنتی در بسیاری از موارد بحران های ناخواسته ای دیگر که حاصل چرخه ی مدیریت ضعیف و غیرعلمی است بر استان تحمیل کرده که حاصلی بجز نابودی منافع مادی و معنوی جامعه در پی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دستگاه قضا به ترک فعل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مهار کرونا

لزوم ورود دستگاه قضا به ترک فعل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مهار کرونا