مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:052021-06-24بين الملل

روسیه: دفعه بعد شناورهای انگلیسی را بمباران می کنیم


روسیه برای ابلاغ هشداری شدید اللحن درباره هرگونه تعرض به حریم آبی این کشور در اطراف شبه جزیره کریمه، سفیر انگلیس در مسکو را احضار کرد.

- به نقل از رویترز، روسیه امروز پنجشنبه با احضار سفیر انگلیس، هشدار داد چنانچه نیروی دریایی این کشور، بار دیگر به اقدامات تحریک آمیز در آب های فراساحلی کریمه دست بزند؛ شناورهای انگلیسی مستقر در دریای سیاه را بمباران خواهد کرد.

پیش از ظهر روز گذشته یک فروند ناوچه گشت ساحلی روسی به سوی ناوشکن انگلیسی دیفندر به دلیل نقض حریم دریایی روسیه در نزدیکی دماغه فیولنت در دریای سیاه، تیراندازی کرد.

یک فروند شکاری سوخو 24 ام روسیه نیز به این ناوشکن انگلیسی به صورت هشدار آمیز تیراندازی و مسیر حرکت آن را بمباران کرده است.

البته، مرکز مطبوعاتی وزارت دفاع انگلیس روز گذشته با صدور بیانیه ای، شلیک هشدار یک هواپیمای روسی به یک فروند ناو جنگی خود را پس از نقض آبهای سرزمینی روسیه در دریای سیاه، تکذیب کرد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه هیچ هشداری داده نشده، ادعا شده است: کشتی نیروی دریایی سلطنتی مطابق با قوانین بین المللی در حال عبور ایمن از آبهای سرزمینی اوکراین بوده است.

پیش از احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه روسیه، سرگیی ریابکوف معاون این وزارتخانه هشدار داد تکرار اعمال تحریک آمیز مشابه آنچه ناوشکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: دفعه بعد شناورهای انگلیسی را بمباران می کنیم

روسیه: دفعه بعد شناورهای انگلیسی را بمباران می کنیم