مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 13:552021-06-24حوادث

برگزارکننده لایوهای غیراخلاقی به دام افتاد


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری متهمی که اقدام به برگزاری لایوهای غیراخلاقی و با بازدید بالا در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود، - ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری متهمی که اقدام به برگزاری لایوهای غیراخلاقی و با بازدید بالا در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود، خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند، فرمانده انتظامی دشتستان با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فضای سایبر، کارشناسان این پلیس با رصد و پایش فضای مجازی موفق به شناسایی هویت ادمین یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به برگزاری لایوهایی با محتواهای غیراخلاقی با حضور کاربرانی از سراسر کشور می کرد، گردیدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در پایش فضای مجازی، مشاهده شد که مدیر این صفحه مجرمانه با فریب و اغفال دختران کم سن و سال و در مواردی زنان متأهل، آنها را جهت نمایش حریم خصوصی خود به صورت لایو به صفحه اینستاگرامی که در حالت نمایش عمومی بود، هدایت می کرد.

سرهنگ آراوند بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری لایو غیراخلاقی در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی بر اساس قوانین، یک عمل مجرمانه محسوب می شود، موضوع شناسایی هویت گرداننده صفحه اینستاگرامی مجرمانه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزارکننده لایوهای غیراخلاقی به دام افتاد

برگزارکننده لایوهای غیراخلاقی به دام افتاد