مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 13:502021-06-24سياسي

دلیل دشمنی منافقان با شهید بهشتی اصرار بر اجرای قوانین اسلام بود


علت اصلی دشمنی منافقان با شهید بهشتی این بود که او به ماهیت اصلی نظام یعنی دین تاکید داشت و درصدد اجرای حدود و قوانین اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در یادواره شهدای هفتم تیر مدفون در مزار شیخان که در بقعه علی بن بابویه برگزار شد اظهار کرد: خمیرمایه اصلی انقلاب اسلامی، دین و دیانت بوده است.

وی افزود: امروزه واژه جمهوریت زیاد به گوش می رسد به خصوص در ایام انتخابات هم این مسئله بیشتر بود و شاهد تکرار این کلمه بودیم و بعضی صریحا گفتند برخی می خواهند حکومت اسلامی ایجاد کنند و ما می خواهیم جلوی آنها را بگیریم و اصل، جمهوریت است.

رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه علت اصلی دشمنی منافقان با شهید بهشتی این بود که او به ماهیت اصلی نظام یعنی دین تاکید داشت و درصدد اجرای حدود و قوانین اسلامی بود گفت: در آن زمان هم بحث جمهوریت دموکراتیک مطرح بود ولی حضرت امام خمینی(ره) تاکید کردند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد؛ جمهوریت ماهیت معنایی ندارد بلکه برای به فعلیت رسیدن حکومت اسلامی است یعنی مردم مکلف هستند که حکومت اسلامی را تشکیل بدهند و در رأس آن، علما و فقها به نیابت از امام معصوم رهبری جامعه را بر عهده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل دشمنی منافقان با شهید بهشتی اصرار بر اجرای قوانین اسلام بود

دلیل دشمنی منافقان با شهید بهشتی اصرار بر اجرای قوانین اسلام بود