مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 13:402021-06-24سياسي

تربیت کاتبان قرآن به ویژگی حرم سوم اهل بیت(ع) بدل شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه هر یک از حرم های اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، ویژگی خاص و منحصر به فردی دارد، تاکید کرد که تربیت کاتبان قرآن، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه هر یک از حرم های اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، ویژگی خاص و منحصر به فردی دارد، تاکید کرد که تربیت کاتبان قرآن، باید به یک ویژه حرم سوم اهل بیت، بدل شود.

آیت الله لطف الله دژکام، پنجشنبه سوم تیرماه در مراسم افتتاحیه انجمن کاتبان وحی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: در روایت ها آمده است که سریر قلم عالم تا عرش بالا می رود لذا دست هایی که شرف قرآن و کتابت آن پیدا می کنند، ارزش زیادی دارند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تأکید بر اینکه اگر زیر سایه قرآن آییم تمام مسائل ما حل خواهد شد، افزود: هر میزان که از قرآن فاصله گرفتیم، بلا می کشیم و هرچقدر به آن نزدیک تر شویم کار بهتر خواهد بود.

آیت الله دژکام از هنرمندان حاضر در این جلسه خواست تا کار انجمن کاتبان وحی را ادامه دهند، گفت: حضرت احمدبن موسی(ع) دارای باغی به نام یسیره بودند که پدرشان به ایشان بخشیده بوده است و این باغ تبدیل به مرکز نگارش قرآن در مدینه شد و اینکه می گویند آن حضرت در طول عمر مبارکشان یک هزار قرآن کتابت کرده است احتمالاً به این باز می گردد که ایشان مسئول چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت کاتبان قرآن به ویژگی حرم سوم اهل بیت(ع) بدل شود

تربیت کاتبان قرآن به ویژگی حرم سوم اهل بیت(ع) بدل شود