مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-24اقتصادي

اجرای طرح خرید تضمینی دام مازاد عشایر استان سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح خرید تضمینی دام مازاد عشایر این استان به منظور حمایت از این قشر مولد در زمان خشکسالی خبر داد.

- سیدحسن میرعماد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اجرای طرح خرید تضمینی دام از عشایر استان سمنان توسط شرکت پشتیبانی امور دام این استان انجام می شود.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل خرید تضمینی دام عشایر در طرح خشکسالی بیان کرد: خرید دام از عشایر استان سمنان بر اساس این دستورالعمل اجرایی صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه یک گروه تخصصی خرید دام با هماهنگی مدیر کل امور عشایری و نیز مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان برای خرید دام از عشایر این استان مستقر می شوند، گفت: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی انجام شده، اولویت خرید دام مازاد عشایر با شرق استان است.

میرعماد با بیان اینکه خرید تضمینی دام از عشایر استان سمنان در روزهای پایانی خرداد ماه امسال آغاز شده است، خاطرنشان کرد: گزارشی از تعداد دام های مازاد عشایر هر شهرستان استان سمنان با محوریت مدیریت امور عشایری استان تدوین و به شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خرید تضمینی دام مازاد عشایر استان سمنان

اجرای طرح خرید تضمینی دام مازاد عشایر استان سمنان