مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:502021-06-24پزشكي

آغاز غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در فارس


مدیرکل بهزیستی فارس اعلام کرد که غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در فارس برای تشخیص زودهنگام تنبلی چشم در 186 مرکز مثبت زندگی آغاز شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس اعلام کرد که غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در فارس برای تشخیص زودهنگام تنبلی چشم در 186 مرکز مثبت زندگی آغاز شده است.

سید محمدصادق کشفی نژاد گفت: با افتتاح 186 مرکز مثبت زندگی در استان فارس بهترین امکان فراهم شد تا غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال بیش از پیش فراگیر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی فارس، او با بیان اینکه تنبلی چشم اگر چه در ظاهر مشخص نیست، اما لازم است برای پیشگیری از این بیماری کودکان به طور مداوم معاینه شوند تا از بروز آن جلوگیری شود، گفت: سازمان بهزیستی کشور طرح ملی غربالگری بینایی را در سراسر کشور اجرا می کند تا از این طریق به ارتقای سلامت بینایی کودکان 3 تا 6 سال و کاهش شیوع و بروز تنبلی چشم در این کودکان کمک کند.

کشفی نژاد عنوان کرد: در سال های گذشته تنها در یک بازه زمانی مشخص طرح غربالگری بینایی به صورت همگانی اجرا می شد، اما با ابلاغ دستورالعمل از سازمان بهزیستی از امسال تمامی مراکز مثبت زندگی پایگاه دائمی غربالگری بینایی برای کودکان 3 تا 6 سال هستند و خانواده ها از امروز تا پایان سال می توانند با مراجعه به این مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در فارس

آغاز غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در فارس