مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:152021-06-24پزشكي

فوت 6 بیمار/ کرونا همچنان از بوشهر قربانی می گیرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت 4 بیمار کرونایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه روز گذشته 380 نفر به کرونا مبتلا شده اند و در 24 ساعت گذشته 110 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 60 مورد به کرونا، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در حال حاضر 332 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری همچنین 32 نفر در بخش مراقبت های ویژه در حال درمان هستند که 13 نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: چهار مرد 76، 74، 65 و 64 ساله با سابقه بیماری دیابت و فشار خون، یک زن 65 ساله بدون داشتن بیماری زمینه ای و یک زن 59 ساله با سابقه بیماری روماتیسم قربانیان جدید کرونا در استان هستند.

کشمیری ادامه داد: در شبانه روز گذشته 94 بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 64 نفر به کرونا مبتلا بوده اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون 50 هزار و 297 فرد مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده و هزار و  245 نفر هم به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 6 بیمار/ کرونا همچنان از بوشهر قربانی می گیرد

فوت 6 بیمار/ کرونا همچنان از بوشهر قربانی می گیرد