مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-24سياسي

مردم مهریز امروز میزبان خدام امام رضا(ع) هستند


دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز از حضور خدام امام رضا(ع) در میدان مزین به نام امام هشتم و المان پنجره فولاد خبر داد.

- اظهار داشت: برای هفتمین سال پیاپی شهرستان مهریز در روز پنج شنبه سوم تیرماه در میدان امام رضا (ع) با المان پنجره فولاد، میزبان جمعی از خدام آستان قدس رضوی در جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید است.

وی بیان کرد: خدام ثامن الحجج در شهرستان مهریز بیش از 25 برنامه را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنند.

کمالیان ادامه داد: خدام رضوی ابتدا برای شروع برنامه ها و ادای احترام بر مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد مهریز حضور می یابند سپس در جمع معلولان و خانواده های آنها حضور می یابند.

وی عنوان کرد: سفیران امام هشتم در ادامه سفر خود به دیدار خانواده یک شهید و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز می روند و از مدافعان سلامت تجلیل می کنند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید مهریز یادآور شد: خدام رضوی با حضور در روستای گردکوه، خانه هلال را افتتاح می کنند با مردم این روستا دیدار کرده و در جمع نوجوانان و جوانان رضوی همچنین فعالان قرآنی حضور می یابند.

کمالیان بیان کرد: افتتاح کانون عمومی خدمت رضوی شهدای باغ بهار و دیدار با مردم روستای طزنج نیز از دیگر برنامه های مهمانان امروز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مهریز امروز میزبان خدام امام رضا(ع) هستند

مردم مهریز امروز میزبان خدام امام رضا(ع) هستند