مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-24سياسي

همه واکنش ها به درگذشت دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه


عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی اتوبوس خبرنگاران در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، متاسفانه دو خبرنگار برجسته حوزه محیط زیست خانم ها ریحانه یاسینی از خبرگزاری ایرنا و مهشاد کریمی از خبرگزاری ایسنا بر اثر جراحات وارده فوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ واکنش ها به حادثه تلخ درگذشت دو خبرنگار در پی می آید: پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی: بسمه تعالی خبر تصادف و واژگونی اتوبوسی که خبرنگاران عزیزی را با خود همراه داشت باعث تأسف و تأثر است.

اینجانب با عرض تسلیت درگذشت دو بانوی محترم به جامعه خبری کشور، به ویژه به همکارانشان در خبرگزاری های ایسنا و ایرنا، از خدای متعال برای آنها رحمت واسعه را مسئلت دارم.

سید حسن خمینی حسن روحانی رییس جمهوری: انا لله و انا الیه راجعون حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور در استان آذربایجان غربی و جان باختن 2 بانوی خبرنگار و مجروح شدن تعدادی از آنان، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

اینجانب ضمن تکریم خدمات ارزشمند این خبرنگاران پرتلاش رسانه های کشور که دغدغه ای جز خدمت به میهن اسلامی را نداشتند، با خانواده های داغدیده و اصحاب رسانه کشور ابراز همدردی می کنم و از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی سلامتی و شفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واکنش ها به درگذشت دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه

همه واکنش ها به درگذشت دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه