مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-24سياسي

30 درصد زوج های همدانی از طلاق منصرف شدند


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با بیان اینکه 61 درصد طلاق ها در استان توافقی است گفت: با بهره گیری از مشاوران مجرب 30 درصد زوج های همدانی از طلاق منصرف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: انعکاس تلاش ها و خدمات عملکردهای دستگاه ها برای دلگرمی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و ارائه این خدمات جز به کمک رسانه ها ممکن نیست.

وی با بیان اینکه باید این فرصت ها را غنیمت شمرد و از عملکرد خوب رسانه ها در پوشش اخبار و پیگیری مطالبات  قدردانی کرد گفت: خدماتی که ابعاد اجتماعی دارد چنانچه به راه های مختلف از جمله رسانه ها به جامعه منتقل نشود آن خدمت بی نتیجه خواهد ماند زیرا مردم به دلیل بی اطلاعی نمی توانند از نتایج آن بهره مند شوند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در ادامه  خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در راستای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت نهادهای مردمی، اواخر سال 98 شیوه نامه نحوه مشارکت با نهادهای مردمی با قوه قضاییه را ابلاغ  کرد که در آن سازوکارهای ویژه ای طراحی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی دو سامانه سجام و مشارکت های مردمی قوه قضاییه بیان کرد: این دو سامانه در راستای تعامل با جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد زوج های همدانی از طلاق منصرف شدند

30 درصد زوج های همدانی از طلاق منصرف شدند