مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-24سياسي

شیرینی پیروزی انتخابات را به کام مردم تلخ نکنیم


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سه ماه انتقال دولت زمان حساسی است، گفت: نباید شیرینی پیروزی را به کام مردم تلخ کنیم و در این مدت خدمات بیشتری به مردم داده شود.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سه ماه انتقال دولت زمان حساسی است، گفت: نباید شیرینی پیروزی را به کام مردم تلخ کنیم و در این مدت خدمات بیشتری به مردم داده شود.

سردار مظاهر مجیدی پنجشنبه 3 تیرماه در شورای اداری استان همدان، بیان کرد: تجربه دوران دفاع مقدس این بود که تمام توان برای انجام عملیات پیروزمندانه به کار گرفته می شد.

وی با اشاره به تلاش مدیران و مسئولان در برگزاری انتخابات 1400، اظهار کرد: این تلاش ها باعث رخ دادن پیروزی بزرگی شد و پس از انتخابات نگران بودیم دشمن طرح پاتک را برای گرفتن پیروزی انجام دهد.

مجیدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس وقتی که شلمچه را گرفتیم، دشمن سعی کرد از جزیره عمرالطویل منطقه را بگیرد و پاتک شروع شد و شهید کرباسیان در این عملیات حماسه آفرید، تصریح کرد: از مدیران درخواست داریم حالا که دشمن تمام هم و غم خود را گذاشته که ارزش این پیروزی را کم کند، این پیروزی را کامل کنند و این سه ماه حساس برای انتقال دولت در ارائه خدمات کوتاهی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی پیروزی انتخابات را به کام مردم تلخ نکنیم

شیرینی پیروزی انتخابات را به کام مردم تلخ نکنیم