مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-24پزشكي

دولت به عهدش برای واکسیناسیون 14 میلیون ایرانی پایبند است


با اخذ مجوزهای لازم برای تزریق عمومی واکسن داخلی و سرعت گیری عملیات واکسیناسیون، دولت به عهد خود در واکسینه کردن جامعه هدف 14 میلیون نفر عمل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاگر چه بلایی بزرگ و مخرب برای همه جهان و از جمله ایران بود اما در عین حال جوانان، دانشمندان و متخصصان کشور در دوره شیوع این بیماری با تلاش خود در زمینه تولید دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و تولید واکسن کارهایی کرده و پیشرفت هایی به دست آوردند که برای سال ها در بهداشت و درمان و نظام سلامت ماندگار خواهد بود.

روحانی ضمن تاکید بر اعمال نظارت های جدی در زمینه رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و صاحبان مشاغل و اصناف و برخورد جدی با متخلفان در این زمینه، تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در پیک های قبلی و تجربه های کسب شده برای کوتاه شدن دامنه موج های جدید بیماری در مراحل مختلف، امیدواریم بتوانیم با استفاده از این تجربیات و همچنین رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم مانع از اوج گیری موج جدید و انتقال آن به سایر بخش های کشور شویم.

بر اساس گزارش کمیته بهداشت و درمان در زمینه تأمین واکسن خارجی با تشریح پیگیری ها و اقدامات انجام شده با همکاری دیگر دستگاه ها از جمله وزارت امور خارجه و بانک مرکزی، تاکید شد که به دلیل برخی مشکلات از جمله محدودیت در انتقال ارز و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به عهدش برای واکسیناسیون 14 میلیون ایرانی پایبند است

دولت به عهدش برای واکسیناسیون 14 میلیون ایرانی پایبند است