مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-24سياسي

دستگیری 11 نفر در پرونده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: در پرونده مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 11 نفر به دلیل اختلاس، ارتشاء و ارتشاء دسته جمعی دستگیر شدند که 5 نفر با وثیقه آزاد هستند و باقی در زندان حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی شمس آبادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: تلاش ما در استان رسیدگی به پرونده هایی است که انعکاس ملی و استانی دارد تا سریع تر به نتیجه برسد در همین راستا دو نفر از همکاران پر تلاش خود را در شعبه 7 بازرسی مستقر کردیم  از ابتدای مهر ماه 99 تا پایان سال گذشته 5 هزار پرونده معوق در دادسرا رسیدگی و از آمار کسر شده است.

*حمایت از واحد های تولیدی دغدغه دستگاه قضایی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: ما در کنار رسیدگی به پرونده حمایت از واحد های تولیدی را از اولویت های خود می دانیم به همین منظور حضور میدانی داریم و مشکلات تولید کنندگان را پیگیری می کنیم و مشکلات آنها را به مسولان متولی منعکس می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هرچه واحد های تولیدی فعال تر شوند مشکلات کمتر می شود گفت: زمانی سرمایه گذاران می توانند احساس امنیت کنند که خبرهای مثبت در استان باشد و منعکس شود، هر زمان خبر منفی باشد حتی سرمایه گذاران استانی هم منصرف می شوند، وقتی به اینده خوشبین نباشند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 11 نفر در پرونده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

دستگیری 11 نفر در پرونده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر