مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-24اقتصادي

آبگیری اولیه سد نرماب تا پایان تیرماه


رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت آبگیری سد نرماب، گفت: یک هزار میلیارد تومان در سال های گذشته برای آبگیری مخزن اصلی سد نرماب اعتبار صرف شده که امیدواریم تا پایان تیرماه این مهم رقم بخورد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت آبگیری سد نرماب، گفت: یک هزار میلیارد تومان در سال های گذشته برای آبگیری مخزن اصلی سد نرماب اعتبار صرف شده که امیدواریم تا پایان تیرماه این مهم رقم بخورد.

محمدباقر نوبخت صبح امروز (پنجشنبه 3 تیرماه) در حاشیه بازدید از سد نرماب اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه سد نرماب در استان گلستان در سنوات گذشته، نزدیک به یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شد تا بتوانیم تا پایان ماه جاری آبگیری از مخزن اصلی این سد را آغاز کنیم.

وی افزود: دولت خود را مکلف می داند که به وعده های داده شده و مطالباتی باقی مانده اهتمام داشته باشد و براین اساس بخشی از مطالبات پیمانکاران سد نرماب تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: با توجه به سیل خیز بودن استان گلستان و اهمیت جمع آوری آب های سطحی ساخت سد نرماب در دستور کار دولت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری اولیه سد نرماب تا پایان تیرماه

آبگیری اولیه سد نرماب تا پایان تیرماه