مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-24اقتصادي

کشف و ضبط 400 دستگاه ماینر غیر مجاز در کردستان


مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان از شناسایی 61 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و کشف و ضبط 400 دستگاه ماینر غیر مجاز در استان خبر داد.

- اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 61 مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز شناسایی شده است و با کشف و ضبط ماشین ها در این نقاط بالغ بر هزار و 200 کیلووات به شبکه برق جهت تأمین پایدار مشترکین استان، افزوده شد.

وی افزود: با همکاری بسیار خوبی که با مراجع قضایی و انتظامی شکل گرفته است، شناسایی و برخورد جدی با مراکز غیر مجاز رمز ارز به شیوه های مختلف در دستور کار این دستگاه ها قرار گرفته است.

لهونیان تصریح کرد: مشارکت مردم در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، یکی از بهترین شیوه های عملیاتی مقابله با این موضوع است و در این راستا تا سقف 10 میلیون تومان پاداش به مردم اعطا می شود.

وی اعلام کرد: تاکنون یک هزار و 500 میلیون ریال پاداش در این خصوص در شهرستان های تابعه به افرادی که مراکز غیر مجاز را معرفی کرده اند، پاداش پرداخت شده است.

لهونیان تأکید کرد: اطلاعات هموطنانی که مراکز غیرمجاز رمز ارزها را اطلاع می دهند، محرمانه خواهد ماند و پیگیری ها نیز محرمانه انجام می شود.

وی افزود: برای مقابله با این پدیده شوم، پس از شناسایی مراکز فوق، نسبت به قطع برق مشترک آنان اقدام خواهد شد، همچنین جریمه ای سنگین و تعدیلی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 400 دستگاه ماینر غیر مجاز در کردستان

کشف و ضبط 400 دستگاه ماینر غیر مجاز در کردستان