مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-24سياسي

خبر قتل زن و شوهر یزدی به دست وکیل خانواده تکذیب شد


سخنگوی کانون وکلای یزد با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر معرفی وکیل خانوادگی به عنوان قاتل زن و شوهر یزدی، این خبر را تکذیب کرد.

- ایسنا/یزد سخنگوی کانون وکلای یزد با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر معرفی وکیل خانوادگی به عنوان قاتل زن و شوهر یزدی، این خبر را تکذیب کرد.

محمدحسین سلیمیان اظهار کرد: چندی پیش خبر قتل زن و شوهر یزدی توسط پلیس اعلام شد و مدتی بعد اخباری در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای گسترده ای داشت.

وی بیان کرد: استفاده از هشتک وکیل، هشتک قاتل، هشتک قتل در ذیل خبر یاد شده، ارتکاب قتل توسط وکیل دادگستری را به اذهان عمومی القاء کرده که کانون وکلا این موضوع را تکذیب می کند.

سلیمیان ادامه داد: وکیل محضری با وکیل دادگستری دو ماهیت حقوقی متفاوت است و ساحت مقدس وکلای دادگستری به عنوان مدافعان حق و عدالت در مراجع قضایی و شبه قضایی از چنین اتهاماتی مبری است.

سخنگوی کانون وکلای استان یزد عنوان کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه ها از درج شایعات یا انتشار مطالب به نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به قاتل بودن وکیل خانوادگی اشاره داشته باشد، خودداری کنند زیرا ادامه درج این مطالب کذب، به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر قتل زن و شوهر یزدی به دست وکیل خانواده تکذیب شد

خبر قتل زن و شوهر یزدی به دست وکیل خانواده تکذیب شد