مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-24اقتصادي

برق153 روستای مرزی مریوان تکخوان شد


مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان گفت: 153روستای حوزه این شهرستان با بیش از16 هزار مشترک تکخوان شد.

- عبدالرحمن مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح تک خوانی کنتور برق در153 روستای این شهرستان در راستای خدمت رسانی مطلوبتر، استفاده مشترکین روستایی از طرح برق امید(رایگان شدن مصرفی مشترکین کم مصرف)، پرداخت مستقیم صورتحساب مصرفی در راستای اجرای عدالت اجتماعی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست های روستانشینان برای محاسبه دقیق میزان مصرف، پس از جذب اعتبارات لازم برای 20 روستای صعب العبور این شهرستان، اکنون همه 16 هزار مشترک روستایی این شهرستان به لوازم اندازه گیری مستقل تجهیز شدند.

مرادی افزود: بسیاری از روستاها در دهه اول انقلاب توسط جهادسازندگی برق رسانی شدند که این انشعاب بصورت بازفروش بوده و برای هر روستا فقط یک فیش مصرفی صادر می شد و باید نماینده شورای اسلامی روستاها نسبت به جمع آوری مبلغ هزینه کارکرد اقدام می کرد.

وی با بیان اینکه روستاهای سیور، بابا، قمچیان، ورو، شرکه، گلان، تیران شاه، گرگجه، جلیله،پلیان در، آسناو،کهریز، ماسیدر، الی همدان، سرکل، تینال، می دل، دبنیه، گوریجه و تازآبادصوفی بله هر کدام با 10 تا 15 خانوار به 530 مشترک در این مرحله تکخوانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق153 روستای مرزی مریوان تکخوان شد

برق153 روستای مرزی مریوان تکخوان شد