مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-24سياسي

معاون قوه قضاییه: از ایده های خلاقانه برای رسیدن به ارتقای عدالت استفاده شود


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه ضمن تقدیر از برگزاری نماشگاه دستاوردهای دادگستری البرز و دستگاه های مربوطه، گفت: امید است با نگاه خلاقانه به شکلی اقدام کنیم تا به هدف دستگاه قضایی که ارتقای عدالت و تحقق آن است دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با همراه معاون خود از نمایشگاه دستاورد های دادگستری استان البرز و دستگاه های تابعه که به مناسبت هفته قوه قضاییه در کرج برپا شده بازدید کرد.

سید محمد صاحبکار در حاشیه بازدید خود، برگزاری این نمایشگاه را نشان دهنده تحول جدی در استان البرز دانست و گفت: امیدواریم همکاران با نگاه تحولی، طرح های خلاقانه و نوآورانه خود را با استفاده از محدودیت ها به نحوی مدیریت کنند تا به هدف عالی قوه قضاییه که ارتقای عدالت و تحقق آن است دست یابند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با تقدیر از ابتکار دادگستری استان در برگزاری این نمایشگاه و انعکاس زحمات یکساله در قالب آن بیان کرد: این نمایشگاه می تواند ارتباط عموم مردم و رسانه ها با دستگاه قضایی را بیشتر کند تا آن ها مشاهده کنند چه حجم از کار ها و خدماتی در دادگستری در حال انجام است که همین، موجب افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه: از ایده های خلاقانه برای رسیدن به ارتقای عدالت استفاده شود

معاون قوه قضاییه: از ایده های خلاقانه برای رسیدن به ارتقای عدالت استفاده شود