مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-24سياسي

مدیرکل سابق حوزه استاندار سمنان خانه سازمانی را تخلیه نمی کند!


مدیرکل سابق حوزه استاندار سمنان بعد از گذشت چند ماه از عزیمت به تهران، همچنان خانه سازمانی را تخلیه نمی کند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پیگیری های خبرنگار فارس در پی برخی پیام های مردمی نشان می دهد که با عنایت به گذشت بیش از چند ماه از پایان مأموریت علی معینی دانشمندی در سمت مدیرکلی حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان و حضور وی در محل خدمت اصلی خود در تهران، متأسفانه منزل سازمانی در اختیار او و خانواده اش در شهر سمنان کماکان تخلیه نشده است.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان اواخر دی ماه پارسال در حکمی قاسم شریفی کلاریجانی را به عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد و بعد از آن، آیین تودیع معینی دانشمندی نیز برگزار شد.

آیین تودیع معینی دانشمندی، مدیرکل سابق حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان با حضور معاونان استاندار و مدیران کل ستادی استانداری سمنان روز چهارشنبه، یکم بهمن ماه 1399 در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

معینی دانشمندی در آیین تودیع خود گفته بود: در این وادی، از مرشد خودم جناب آقای دکتر خباز استاندار اسبق سمنان یاد می کنم که ایشان به من اعتماد کردند و این مسئولیت به من پیشنهاد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل سابق حوزه استاندار سمنان خانه سازمانی را تخلیه نمی کند!

مدیرکل سابق حوزه استاندار سمنان خانه سازمانی را تخلیه نمی کند!