مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-24سياسي

سهم خواهی گروه های سیاسی از رییس جمهور منتخب محکوم است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: سهم خواهی برخی از رییس جمهور منتخب که رفتاری غیرمنطقی و منفعت طلبانه است، منجر به هزینه برای نظام اسلامی می شود و قطعا از نگاه مردم نیز مورد پذیرش نخواهد بود.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: سهم خواهی برخی از رییس جمهور منتخب که رفتاری غیرمنطقی و منفعت طلبانه است، منجر به هزینه برای نظام اسلامی می شود و قطعا از نگاه مردم نیز مورد پذیرش نخواهد بود.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز سوم تیرماه در نشست با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در کرمان اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس پیشانی راهنمایی مردم در انتخاب اصلح هستند و حضور نیروهای تاثیرگذار در جهت تشویق مردم به مشارکت و انتخابِ اصلح نتایج بسیار خوبی بر جای گذاشت و خوشبختانه منجر به بالاترین درصد رای به رییس جمهور منتخب با 84 درصد در استان کرمان شد.

وی افزود: این میزان رای نشان از نگاه عمیق مردم و نیروهای علاقه مند به انقلاب به ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس داشت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: امروز در شرایط سختی قرار داریم و شاخص های اقتصادی وضعیت خاصی دارند و باید تلاش و از این فرصت با تمام توان استفاده کرده تا مباحث اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم حل شود، زیرا با توجه به عملکرد موفق ربیس جمهور منتخب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهی گروه های سیاسی از رییس جمهور منتخب محکوم است

سهم خواهی گروه های سیاسی از رییس جمهور منتخب محکوم است