مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-24سياسي

مسئولان تا پایان دولت وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان تا پایان دولت طبق روال شرعی و قانونی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان تا پایان دولت طبق روال شرعی و قانونی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی پنجشنبه 3 تیرماه در در شورای اداری استان همدان، بیان کرد: افرادی که در پست های مختلف مشغول خدمت هستند باید از امانتی که به دستشان سپرده شده به خوبی نگهداری کنند.

وی اظهار کرد: مدت هشت ساله ریاست جمهوری فعلی گذشته و آنچه باقی می ماند اعمال ماست و اگر معتقدیم هر کسی روز قیامت عمل خودش را حاضر می بیند باید در ارائه خدمت صادق باشیم.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه بهتر است فاصله زیادی بین انسان و نامه اعمال نازیبای آن وجود نداشته باشد، افزود: پذیرفتن وظیفه، امری سنگین برای کسانی که معتقد به روز قیامت و نامه اعمال هستند است.

وی تصریح کرد: باید پرونده های خود را بررسی کنیم و تا زمانی که فسادی ثابت نشده وظیفه داریم اعمال همه را حمل به صحت کنیم اما این موضوع واقعیات را تغییر نمی دهد و هر کسی مسئول اعمال خود است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همگی وظیفه داریم پست ها را رصد و خود را محاسبه کنیم، خاطرنشان کرد: متأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تا پایان دولت وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند

مسئولان تا پایان دولت وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند