مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-24سياسي

حضور مردم در انتخابات با وجود گلایه ها، معجزه انتخابات بود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: معجزه انتخابات 1400 این بود که مردم اگر گلایه ای هم داشته باشند باز در صحنه حاضر می شوند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: معجزه انتخابات 1400 این بود که مردم اگر گلایه ای هم داشته باشند باز در صحنه حاضر می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه پنج شنبه 3 تیرماه در در شورای اداری استان همدان برگزاری انتخابات 1400 در استان همدان را شفاف و قانونمند دانست و افزود: این اتفاق باشکوه نتیجه بیش از دو ماه تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی بود.

وی با اشاره به اینکه طی ماه گذشته 200 شبکه فارسی زبان برای ناامیدی، دلزدگی مردم، تحریم انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی تلاش کردند، تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم اجازه نداد نقشه های آنها عملی شود.

آزادی خواه ادامه داد: حربه های دشمن ظاهری جذاب داشت چراکه از ناراحتی و مشکلات مردم استفاده کردند اما همواره ملت ایران پیشرو بوده و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، همچنین از معجزه انتخابات این بود که مردم اگر گلایه ای هم داشته باشند باز هم در صحنه حاضر می شوند.

وی با اشاره به حضور 48 درصدی مردم در انتخابات، اظهار کرد: در مناظرات نامزدهای انتخابات 1400 موضوع مهمی مغفول ماند و آن هم خدمات ارزشمندی است که نظام از ابتدای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات با وجود گلایه ها، معجزه انتخابات بود

حضور مردم در انتخابات با وجود گلایه ها، معجزه انتخابات بود