مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-24سياسي

مرکز ماده 16 ترک اعتیاد بانوان در انتظار مجوزهای بهره برداری


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: با وجود آماده بودن امکانات فیزیکی مرکز ماده 16 بانوان در تبریز، همچنان منتظر مجوزهای بهره برداری از این مرکز هستیم.

- ، رضا استاد رحیمی قبل از ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در طول سالیان اخیر اقدامات جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر و کشف آن صورت گرفته است به طوری که طی سه سال گذشته حدود دوهزار و 917 تن انواع مواد مخدر در سراسر کشور کشف شده که نزدیک به 27 هزار میلیارد تومان به شبکه قاچاقچیان مواد مخدر ضرر وارد کرده است.

وی، پیشگیری و آگاهی بخشی را از اصلی ترین اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر دانسته و گفت: در این راستا نسبت به اطلاع رسانی و آموزش های لازم به افراد جامعه و خانواده های محترم اقدام شده است که از جمله آنها می توان به طرح یاری گران زندگی که در مدارس اجرایی شد، اشاره داشت که این طرح در هزار و 900 مدرسه استان نیز اجرایی شد.

استاد رحیمی از برنامه ریزی برای 48 برنامه و 91 فعالیت در قالب برنامه راهبردی 1400 خبر داد و گفت: سال گذشته استان آذربایجان شرقی در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد.

شناسایی 202 محله پرخطر در مناطق شهری و روستایی استان وی از شناسایی 202 محله پرخطر در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ماده 16 ترک اعتیاد بانوان در انتظار مجوزهای بهره برداری

مرکز ماده 16 ترک اعتیاد بانوان در انتظار مجوزهای بهره برداری