مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-24حوادث

جمع آوری 337 معتاد در کردستان/کشف 330 کیلو مواد مخدر


337 نفرمعتاد در سه ماهه نخست امسال در سطح استان جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی پیش از ظهر امروز در نشست تعاملی با استاندار کردستان که به مناسب هفته مبارزه با اعتیاد برگزار شد،به اقدامات و فعالیت های انتظامی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر در سه ماهه امسال پرداخت و گفت: 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و 865 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر در بازه زمانی ذکر شده در استان جمع آوری شده اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 337 نفر معتاد در سطح استان جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شده اند.

وی از اعتیاد به عنوان ریشه بسیاری از جرائم در جامعه نام برد و گفت: باید گام های موثری در مسیر آموزش و آگاه سازی همگانی در مورد آسیب های مصرف مواد مخدر به ویژه در بین جوانان برداشته شود.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: مصرف مواد مخدر علاوه بر تأثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت در جامعه دارد، همه ساله بخش قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جوامع به عنوان رکن مقابله با این پدیده شوم، سعی داشته با وجود تمام محدودیت ها و در راستای سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 337 معتاد در کردستان/کشف 330 کیلو مواد مخدر

جمع آوری 337 معتاد در کردستان/کشف 330 کیلو مواد مخدر