مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-24بين الملل

روی آوردن بن سلمان به «قدرت نرم» برای بهبود وجهه سیاسی


یک مجله فرانسوی با اشاره به تلاش های اخیر عربستان سعودی برای گرفتن میزبانی برخی از بزرگترین رخدادهای ورزشی جهان، نوشت که ولی عهد سعودی از این راه به دنبال برگرداندن وجهه سیاسی از دست رفته اش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجله فرانسوی ماریان در یادداشتی به قلم سباستین بوسوا پژوهشگر حوزه خاورمیانه، روابط اروپا با کشورهای عربی، تروریسم و افراطی گرایی به هدف پنهان ریاض از میزبانی مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک پرداخته که قرار است از تاریخ سوم تا پنجم ماه دسامبر در عربستان برگزار شود.

پایگاه خبری هر ساله آن ها را میزبانی می کند سمبل عظیمی برای محمد بن سلمان ولی عهد این کشور است.

نویسنده بر این باور است، مسابقات جهانی فرمول یک که قرار است در ماه دسامبر آینده برای اولین بار در تاریخ عربستان سعودی در شهر جده برگزار شود، یک موفقیت جدید در بازایابی های محمد بن سلمان است.

سباستین بوسوا ادامه می دهد، پس از چند سال رکود سیاسی در سطح جهانی، اکنون بن سلمان سعی دارد وجهه عربستان سعودی را بهبود ببخشد؛ بن سلمانی که در چند بحران سیاسی و منطقه ای پی در پی دست داشته و این گونه در تلاش است عربستان را به کشوری جذاب برای غرب مبدل کند؛ کشورهایی غربی که همواره برای مسابقات ورزشی و رخدادهای فرهنگی جدید شور و هیجان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی آوردن بن سلمان به «قدرت نرم» برای بهبود وجهه سیاسی

روی آوردن بن سلمان به «قدرت نرم» برای بهبود وجهه سیاسی