مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-24سياسي

افزایش اشتغال زندانیان زنجانی به 72 درصد


اشتغال زندانیان در سه ماهه نخست سال جاری از 59 درصد به 72 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان ضمن تبریک هفته و 72 تن از یاران ایشان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان سالی چند مرتبه بطور مستمر برنامه بازدید از زندان و دیدار با زندانیان را برگزار می کند که پررنگ ترین برنامه در این راستا در هفته قوه قضاییه است که همه قضات استان دیدار چهره به چهره با زندانیان در جهت حل مشکلات آنان دارند.

وی افزود: از سیاست های دستگاه قضایی دوره تحول، برنامه دیدار چهره به چهره با زندانیان است که این برنامه بطور همزمان در همه زندان های استان نیز برگزار می شود و ما این حضور را پاس می داریم.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به ارزیابی سازمان زندان ها از زندان های استانی افزود: استان زنجان هم در ارزیابی های سال 99 و هم در ارزیابی 3 ماهه سال 1400 جزء سه استان برتر در اکثر بخش ها کسب کرده است.

صادقی نیارکی افزود: اگر بین مصلحت جامعه و به خطر افتادن آرامش و امنیت عامه مردم و مصلحت زندان یکی را انتخاب کنیم، مصلحت جامعه برای ما اولی است، حتی اگر جامعه آماری زندان افزایش یابد و برای ما امنیت و آرامش جامعه و مردم مهمتر از همه چیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اشتغال زندانیان زنجانی به 72 درصد

افزایش اشتغال زندانیان زنجانی به 72 درصد