مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-24سياسي

حرکت در راستای قانون به معنای برقراری عدالت در جامعه است


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: عدالت به معنای عمل به قانون است و همه ما به این مفهوم باور داریم به همین دلیل هم همه باید در راستی تحقق قانون قدم برداریم.

- جعفر کوشا در نشستی که صبح امروز در سالن شهید سلیمانی دادگستری قزوین به میزبانی کانون وکلای استان قزوین برگزار شد ضمن اشاره به شخصیت تأثیرگذار شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی دارای جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی و نیز با جهان بینی خاصی که داشتند یک نگین ارزشمند برای انقلاب بودند و واقعاً هیچ وقت جای خالی ایشان برای کشور پر نشد.

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در خصوص تعامل کانون وکلا با مجلس و قوه قضاییه ابراز کرد: در سوگند نماینده مجلس و سوگند قاضی دادگستری و سوگندنامه وکیل دادگستری یک موضوع مشترک، مهم و محوری وجود دارد.

وی ادامه داد: عدالت موضوع اصلی هر سه سوگندنامه است و قانون از نماینده مجلس می خواهد عادل باشند، قاضی نیز باید عادل باشد و در زمانی که حکم صادر می کند باید به دنبال اجرای عدالت باشد و وکیل هم باید در اجرای عدالت حساس باشد.

کوشا عنوان کرد: هر سه این نهادها و افراد تعامل خود را در موضوع عدالت انجام می دهند و معنایش این است که در حالت آرمانی همه چیز در جای خود قرار داشته باشد و همه به دنبال تحقق عدل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در راستای قانون به معنای برقراری عدالت در جامعه است

حرکت در راستای قانون به معنای برقراری عدالت در جامعه است