مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-24سياسي

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی


مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در هفتمین جلسه و پشتیبانی بکار خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت ترانسفو زنجان شرکتی فرا ملی با ایجاد 5 هزار فرصت شغلی  است، اظهار کرد: این شرکت در گذشته با مشکلاتی عدیده ای مواجه بود که با ورود قوه قضاییه و شخص رییس قوه قضاییه این مشکل برطرف شد و امروز این شرکت با این تعداد کارگر مشغول به کار، تولید و ارزآوری برای کشور سهم مهمی در اقتصاد و اشتغال دارد.

صادقی نیارکی ادامه داد: اقدام شجاعانه قوه قضاییه در حمایت از تولید و رفع موانع در سطح کشور آنهم با ورود رییس قوه قضاییه شخصیتی انقلابی و با روحیه جهادی موجب دلگرمی و امید آفرینی در جامعه و صنعتگران شد که بسیار ارزشمند است.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: سال 1400 از سوی رهبر انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است که برای تحقق شعار نیازمند اهتمام جدی و موثر مسؤولان در همه دستگاه ها و سازمان ها هستیم و همه وظیفه دارند با اقدامات و پیگیری های لازم زمینه تحقق شعار را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه شرکت ترانسفو زنجان امروز مشکل پرداخت مستمری تعداد 100 نفر از  بازنشستگان در  ماه های بهمن و اسفند سال 99 را دارد، گفت: با توضیحات مدیر عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی