مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-24اقتصادي

ساختمان اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان افتتاح شد


با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین محبوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان اظهار کرد: از سال 1389 مطالبه احداث و ایجاد ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس در دستور کار قرار گرفت و در سال 1392 کلنگ زنی آن انجام شد.

وی تصریح کرد: در دو سه سال اخیر پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبارات این ساختمان انجام شد و امروز شاهد افتتاح آن با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گلستان، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان خاطرنشان کرد: این ساختمان در زیر بنا یک هزار و 372 متر مربع با اسکلت بتنی در یک طبقه روی همکف و 943 مترمربع مساحت محوطه سازی آن احداث شده است.

وی بیان کرد: احداث ساختمان با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی بوده و بهره بردار و تجهیز آن نیز اداره پزشکی قانونی است.

محبوبی گفت: برای نصب و راه اندازی آسانسور و هواساز این ساختمان به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان افتتاح شد

ساختمان اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان افتتاح شد