مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-24ورزشي

قم میزبان آخرین بازی لیگ برتر فوتبال / داوران سوپرجام در قم


1399 رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر چهارمین روز تیر ماه 1400 در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آخرین مسابقه از فصل 1400 – 1399 لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم عصر چهارمین روز تیر ماه به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم در حالی برگزار می شود که تیم قهرمان سهمیه حضور در لیگ آزادگان را کسب می کند.

این دیدار بین تیم های سرخپوشان و هما از ساعت 18 برگزار می شود و تیمی که برنده بازی شود عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم را به دست آورده و همزمان نمایندگی قم در رقابت های فصل 1401 – 1400 لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان را کسب خواهد کرد.

حساسیت این بازی آنقدر زیاد است که کمیته داوران هیات فوتبال استان قم، تیم داوری دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران را برای قضاوت این بازی هماهنگ کرده، بر این اساس علی صفایی با کمک حسن ظهیری و محمدعلی پورمتقی این دیدار را قضاوت می کند و داور چهارم جواد نصراللهی است.

مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم با حضور 10 تیم هما، سرخپوشان، مهام پلیمر، عقاب، سیاه جامگان، ذوالفقار، پاسارگاد، پیام، نوینو و پاناسیرو آغاز شد که در همان هفته های آغازین تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان آخرین بازی لیگ برتر فوتبال / داوران سوپرجام در قم

قم میزبان آخرین بازی لیگ برتر فوتبال / داوران سوپرجام در قم