مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-24پزشكي

ساندویچ پانل چیست؟


ساندویچ پانل مصالحی با ساختاری سبک و مرکب است که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است).

- ساندویچ پانل مصالحی با ساختاری سبک و مرکب است که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است).

این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت فولاد غرب ، ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند.

و از طرفی خود ساندویچ پانل های سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند و در پوشش آنها از ورق آلومینیم ساده و طرح دار رنگی، ورق آلوزینک ساده و طرح دار رنگی، ورق های گالوانیزه رنگی و.

استفاده می شود.

ساندویچ پانل اکونومی چه تفاوتی با ساندویچ پانل معمولی دارد؟ ساندویچ پانل اکونومی فولادغرب که دارای ثبت اختراع می باشد با عایق پلی استایرن با ضخامت های مختلف می باشد که روی آن ورق رنگی گالوانیزه و کاغذ ضدآب برای ورق زیر تولید می گردد.

این نوع ساندویچ پانل به خاطر استفاده از عایق پلی استایرن و جایگزینی ورق زیر با کاغذ ضدآب اقتصادی تری بوده در عین حال ویژگی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل چیست؟