مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-24سياسي

انتخاب اصلح نمایانگر بلوغ سیاسی و فکری مردم است


نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: مشارکت عمومی در عرصه انتخابات، حلال بسیاری از مشکلات و انتخاب اصلح نشانه بلوغ سیاسی و فکری مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با حضور در  نشست دانش آموزان انجمنی شیراز ضمن تبریک ایام دهه کرامت به برشمردن نکات مهمی پیرامون استفاده کامل از حرم سوم اهل بیت(علیهم السلام) در ایران اسلامی و ارج نهادن مقام شاهچراغ (ع) پرداخت.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار دانش آموزان با ذکر مثال هایی اتحادیه استان فارس را مبدأ بسیاری از حرکات و فعالیت های انجمنی در کشور دانست و بر ادامه قدرتمند و به دور از حواشی تأکید کرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با توجه به حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران در روز 28 خرداد، این حرکت را برخاسته از بصیرت مردم عنوان کرده و مشارکت عمومی مردم را حلال بسیاری از مشکلات دانست.

وی هم چنین انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب را تبریک گفت و با اشاره به سابقه طولانی آشنایی خود با ایشان، این انتخاب مردم را ناشی از بلوغ سیاسی و فکری برشمرد.

او در پایان مراسم نیز با شنیدن صحبتهای تعدادی از دانش آموزان بر پیگیری و حل مسائل تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اصلح نمایانگر بلوغ سیاسی و فکری مردم است

انتخاب اصلح نمایانگر بلوغ سیاسی و فکری مردم است