مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-24سياسي

ارائه آموزش به 2 هزار و 500 زنجانی توسط هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از بهره مندی 2 هزار و 564 نفر از آموزش های همگانی و کمک های اولیه هلال احمر طی سه ماه گذشته خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دکتر سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار  می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان در سطح شهرها، روستاها، دستگاه های اجرایی، مراکز نظامی و انتظامی از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سه ماهه نخست سال جاری 152 دوره آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات، کمک های اولیه و آموزش های تخصصی به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان به تعداد در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان با قوت بیشتری ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره های آموزشی با استفاده از ظرفیت فضای شاد برای دانش آموزان و فضای مجازی برای کارکنان شرکت های استان، اعضای بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان و اعضای خانه های هلال ارائه شده است.

موسوی با بیان اینکه این استان بیش از 200 خانه هلال دارد، اضافه کرد: 563 نفر از اعضای این خانه ها از آموزش های مورد نیاز هلال احمر بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش به 2 هزار و 500 زنجانی توسط هلال احمر

ارائه آموزش به 2 هزار و 500 زنجانی توسط هلال احمر