مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-24سياسي

اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است اما در کنارش بحث فرهنگ را فراموش نخواهیم کرد.

- ایسنا/مازندران دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است اما در کنارش بحث فرهنگ را فراموش نخواهیم کرد.

شکرالله رضازاده در مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران، ضمن تبریک پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات اظهار کرد: شاید پس از سوم خرداد سال 1361 این جمله معروف خرمشهر را خدا آزاد کرد این بار باید گفت که انقلاب را ولی و امتش آزاد کردند.

وی افزود: اگر رهبری رهبر معظم انقلاب نبود معلوم نبود در 28 خرداد ماه چه اتفاقی خواهد افتاد، دست مریزاد به این ملت هوشمند، هوشیار و بیدار که به ندای رهبری لبیک گفت و پا به پای این انقلاب آمد.

رضازاده تصریح کرد: از تک تک مردم ایران تشکر می کنیم امت عزیزی که در همه سختی ها پای کار بودند، این بار نوبت انقلاب و انقلابیون است، یادمان نرفته که پنجم بهمن سال 1391 طی جلسه طولانی با دکتر ولایتی هیچ نتیجه ای حاصل نشد و نگران بودیم چرا که مقام رهبری در همان مقطع نکاتی را بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است

اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است