مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-24اقتصادي

شورای داوری صنعت و تولید در یزد آغاز به کار کرد


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل شورای داوری بخش صنعت و تولید همزمان با هفته قوه قضاییه در استان خبر داد.

- سیدعلی اکبر کلانتر در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد اظهار داشت: بر اساس سیاست های جدید ریاست قوه قضاییه و به دنبال افزایش مشارکت مردمی، شورای داوری تخصصی در استان شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بر این اساس برخی از اختیارات و مسئولیت های این قوه به بخش خصوصی و مردم واگذار می شود ادامه داد: ارجاع برخی از دعاوی به شورای داوری تخصصی از جمله برنامه های قوه قضاییه بوده و در راستای تعامل بین خانه صنعت و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قرار شد بخشی از مسئولیت ها به شورای تخصصی صنعت و معدن واگذار شود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد یکی از مسائل و دغدغه های پیش روی تولید و صنعت در استان را اطاله دارسی، هزینه ها و نبود فضای مناسب برشمرد و عنوان کرد: شورای داوری در مرحله اول در تمامی قراردادهای بخش خصوصی و تولید می تواند تصمیم گیری کند.

کلانتر با بیان اینکه رای شورای داوری لازم الاجرا است، افزود: شورای داوری دارای سه داور است و هرگونه رایی که از سوی این شورا صادر شود لازم الاجرا خواهد بود که پیش بینی شده در آینده اختیارات بیشتری برای بررسی مجادلات بخش خصوصی برای این شورا تعریف و دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای داوری صنعت و تولید در یزد آغاز به کار کرد

شورای داوری صنعت و تولید در یزد آغاز به کار کرد