مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24بين الملل

جسد خالق آنتی ویروس مک آفی در زندان پیدا شد


جان مک آفی، خالق نرم افزار آنتی ویروس مک آفی، با خودکشی در زندان به زندگی خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سی ان ان، جسد مک آفی زمانی در سلولش در زندانی حوالی بارسلون اسپانیا پیدا شد که به تازگی حکم استرداد او به آمریکا از سوی دادگاه های اسپانیا مورد  تایید قرار گرفت و وی در انتظار بازگشت به آمریکا به سر می برد.

سخنگوی  دادگاه کاتالونیا اعلام کرده که علت مرگ وی تحت بررسی است.

در بیانیه حوزه قضایی منطقه کاتالونیا اسپانیا درباره مرگ مک آفی، آمده است که تلاش پرسنل بهداری و زندان برای نجات جان وی فایده ای نداشته و تمامی شواهد حاکی از آن  است که نامبرده اقدام به خودکشی کرده است.

مرگ وی در پی حکم سه قاضی دادگاه ملی مادرید اسپانیا رخ می دهد که هرسه قاضی به استراداد وی به آمریکا برای مواجه شدن به اتهاماتی که به او وارد است، حکم داده بودند.

بنابراین گزارش مک کافی در اکتبر 2020 در اسپانیا به اتهام فرار مالیاتی بازداشت شد، وی از سوی دادگاه های آمریکا متهم شد که بین سال های 2014 تا 2018 با توجه به میلیون ها دلار در آمد ناشی از فعالیت های اقتصادی اقدام به فرار مالیاتی کرده بود.

همچنین در 5 مارس 2021 جان مک آفی با همدستی  فرد دیگر، متهم شد که با تبلیغ رمزارزها در حساب شبکه اجتماعی توییتری پرطرفدار خود باعث افزایش قیمت این رمزارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد خالق آنتی ویروس مک آفی در زندان پیدا شد

جسد خالق آنتی ویروس مک آفی در زندان پیدا شد