مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24اقتصادي

آزادسازی 290 زندانی در استان مرکزی


رییس دادگستری استان مرکزی از آزادسازی 290 زندانی در استان مرکزی با کمک ستادهای مردمی و خیرین خبر داد و گفت: در شرایط اقتصادی که مردم با آن درگیر هستند توانستیم بنابر آمار رتبه دوم کشوری در بخش کمک های مردمی در آزادسازی زندانیان را کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی ظهر امروز در نشست قضایی دادگستری شهرستان ساوه که با حضور معاون قضایی صورت گرفته که نتایج آن افزایش میزان سرمایه گذاری در استان و کاهش تنش های کارگری بوده است.

وی با اشاره به اینکه به جز تنها یک مورد در ساوه، تنش با تحصن کارگری منجر به ایجاد مسایل اجتماعی نداشته است، اظهار کرد: در حمایت از کارگران در پرونده های کارگران هپکو و اذراب اراک رأفت اسلامی مورد نظر قرار گرفت و مطالبات صنفی و به حق جامعه کارگری که جدای از مسائل حاشیه ای است پیگیری و با ورود دستگاه قضایی مرتفع شد.

رییس دادگستری استان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و مردم در اولویت دستگاه قضا در استان قرار دارد، گفت: در این مدت بالغ بر 11 هزار و 800 نفر از مردم استان در یک هزار و صد جلسه ملاقات مردمی مشکلات خود را با مسوولان قضایی مطرح و برای اکثر آنها تصمیم گیری صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 290 زندانی در استان مرکزی

آزادسازی 290 زندانی در استان مرکزی