مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24سياسي

موفقیت دولت جدید در گرو عدم هرگونه سهم خواهی است


رییس شورای وحدت و شورای ائتلاف اصولگرایان استان کرمان گفت: اگر بخواهیم دولت موفق شود، کسی نباید سهم خواهی داشته باشد؛ اجازه دهیم روند انتخابی طوری باشد که به پیشرفت کشور ختم شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور امروز در نشست خبری اظهار داشت: انتخابات به خوبی در کمال سلامت و امنیت برگزار شد و حدود 49 درصد مشارکت با توجه به هجمه دشمنان آمار خوبی است و خداوند را برای یاری ملت شاکر هستیم.

رییس شورای وحدت و شورای ائتلاف اصولگرایان استان کرمان ادامه داد: از مردمی که موقعیت های حساس را درک می کنند و به ندای رهبرشان لبیک گفته و از انقلاب و خون شهدا دفاع می کنند؛ از مجریان انتخابات و رسانه ها تشکر می کنم.

عرب پور تصریح کرد: وضعیت استان کرمان با همدلی و همکاری و حضور مردم و انتخاب رییس جمهور؛ بسیار خوب است و بیش از 61 درصد مردم کرمان در انتخابات شرکت کردند و 84 درصد از این میزان به آیت الله رییسی رأی دادند که نشان از لیاقت و منش مردم کرمان است که همیشه با ولایت همراه هستند و به وصیتنامه سردار مبنی بر حضور همیشگی در خط ولایت؛ لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه البته مردم انتظار دارند رییس جمهور منتخب هم به آنها توجه کرده و مشکلاتشان را برطرف کند، عنوان داشت: شورای ائتلاف و وحدت؛ خودش را حامی نظام و رهبری می داند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت جدید در گرو عدم هرگونه سهم خواهی است

موفقیت دولت جدید در گرو عدم هرگونه سهم خواهی است