مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24اقتصادي

پارس جنوبی دیگری نداریم، بهینه سازی نیروگاه های حرارتی ضروری است


وزیر نفت با اشاره به پوشش 95.

1 درصدی جمعیت کشور از نعمت گاز طبیعی گفت: بدون اجرای طرح های بهینه سازی به ویژه در نیروگاه حراراتی نمی توانیم در آینده تراز بین تولید و مصرف گاز را حفظ کنیم، - وزیر نفت با اشاره به پوشش 95.

1 درصدی جمعیت کشور از نعمت گاز طبیعی گفت: بدون اجرای طرح های بهینه سازی به ویژه در نیروگاه حراراتی نمی توانیم در آینده تراز بین تولید و مصرف گاز را حفظ کنیم، زیرا ما پارس جنوبی دیگری نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه امروز در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت اظهار کرد: وزارت نفت با اتکا به افزایش 2.

5 برابری برداشت گاز از میدان گازی پارس جنوبی از سال 1392 تاکنون و مجموعه اقدام های انجام شده در زمینه توسعه شبکه انتقال و گازطبیعی موفق شد تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز طبیعی را از 14 هزار در سال 1392 به نزدیک 35 هزار روستا در سال گذشته که معادل 2.

5 برابر است، برساند.

وی با بیان اینکه با اقدام های انجام شده پوشش گازرسانی کل کشور اکنون به 95.

1 درصد رسیده که رقمی بی نظیر در دنیاست، یادآور شد: در سال 1392 به منظور انتخاب روش بهینه برای تامین انرژی مورد نیاز شهرها و روستای محروم از گاز یک مشاور دانشگاهی انتخاب شد و گزینه های مختلفی شامل استفاده از برق در این مناطق، انرژی های نو، گاز مایع بصورت شبکه، سی ان جی محلی، ال ان جی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارس جنوبی دیگری نداریم، بهینه سازی نیروگاه های حرارتی ضروری است

پارس جنوبی دیگری نداریم، بهینه سازی نیروگاه های حرارتی ضروری است