مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-24اقتصادي

ورود اولین شرکت پروژه محور به بازار سرمایه


مدیر عامل تامین سرمایه امین، از ورود اولین شرکت پروژه محور با نام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به بازار سرمایه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر، خادم المله، مدیر عامل تأمین سرمایه امین، از ورود اولین شرکت پروژه محور با نام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به بازار سرمایه خبر داد.

این شرکت در سال 1399 توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با مشارکت شرکت صنعتی و معدنی گل گهر و شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با هدف اجرا و تأمین مالی پروژه های کلان با محوریت توسعه صنایع معدنی و فلزی، استخراج و اکتشاف معادن و تولید فلزات اساسی ایجاد شده است.

در حال حاضر شرکت تجلی مالک 30 درصد از سهام شرکت صبا امید غرب خاورمیانه، 35 درصد از سهام شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان، 48 درصد از سهام شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه و 32 درصد از سهام شرکت مدیریت بین المللی جاده ریل دریا است که عمدتاً در حوزه اجرای طرح های توسعه صنعت معدن و فلزات مشغول به فعالیت هستند.

خادم المله یادآور شد با توجه به نگرش و درایت مدیران و سهامداران عمده شرکت مذکور، بحث تأمین مالی پروژه های تحت مالکیت شرکت از طریق بازار سرمایه و مشارکت عموم مردم مطرح شد که از همان ابتدای امر تاکنون شرکت تأمین سرمایه امین بعنوان مشاور، گام به گام در کنار شرکت تجلی در این مسیر قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین شرکت پروژه محور به بازار سرمایه

ورود اولین شرکت پروژه محور به بازار سرمایه