مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-24سياسي

ماموریت دانشگاه های علمی – کاربردی نیاز امروز جامعه است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی گفت: ماموریت و رسالت مراکز علمی کاربردی، نیاز امروز جامعه است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی گفت: ماموریت و رسالت مراکز علمی کاربردی، نیاز امروز جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر علی بادامی، در آیین تودیع و معارفه سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، اظهار کرد: با توجه به نیاز جامعه امروز به مهارت آموزی، ماموریت، اساس و اهداف مراکز علمی کاربردی، اکنون نیاز جامعه است.

وی افزود: از رسالت های مهم این دانشگاه مهارت آموزی است بنابراین باید تلاش شود دانشگاه از این رویکرد خود دور نشود و در رشته هایی جذب دانشجو داشته باشد که کاربردی بوده و منجر به توانمندی و ایجاد اشتغال شود.

بادامی تاکید کرد: مراکز علمی کاربردی باید با توجه به مزیت های نسبی استان ها اقدام به جذب دانشجو کنند به عنوان مثال اسب، فرش و موسیقی فاخر، از جمله این مزیت ها در استان خراسان شمالی است که باید بتوان با فراهم کردن امکانات لازم در جهت جذب دانشجو در این رشته ها اقدام کرد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی همچنین بر برگزاری استارتاپ ها و رویدادهای کارآفرینی توسط مراکز علمی کاربردی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت دانشگاه های علمی – کاربردی نیاز امروز جامعه است

ماموریت دانشگاه های علمی – کاربردی نیاز امروز جامعه است