مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-24اجتماعي

اجرای طرح نذر آب در اسدآباد


رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد از اجرای طرح نذر آب در این شهرستان خبر داد.

- محمد رضا اعتصام در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بحران آب پیشرو ، طرح نذر آب توسط جمعیت هلال احمر کشور در شهرها و روستاهای جنوب شرقی کشور اجرا خواهد شد که در اجرای این طرح استفاده ازظرفیت داوطلبان، خیرین، مؤسسات خیریه وعموم مردم مد نظر بوده و انتظار می رود مشارکت فعالی در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای همزمان این طرح در شهرستان اسدآباد، افزود: مراحل اجرای این طرح شامل تأمین آب شرب، سالم سازی آب قابل شرب، بهسازی و احیای قنات هاو چاه ها، تهیه و نصب دستگاه و فیلترهای تصفیه آب مخازن و آب های سطحی و ارتقاء سلامت عمومی شامل خدمات درمانی، ویزیت رایگان و جراحی های محدود، بررسی و تأمین بهداشت آب، بهداشت روان و بهداشت محیط ودر نهایت تهیه بسته های غذایی، معیشتی، بهداشتی خواهد بود.

اعتصام تصریح کرد: از تمامی شهرستان درخواست داریم با اهدای کمک نقدی یاغیر نقدی خویش، در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه مشارکت کنند .

وی با اعلام شماره حساب 99999 بانک ملی و کد دستوری#724* برای دریافت نذورات نذرملی آب، گفت: افراد خیر می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به جمعیت هلال احمرشهرستان اسدآباد مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر آب در اسدآباد

اجرای طرح نذر آب در اسدآباد