مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-24اجتماعي

بهره مندی بیش از 2500 نفر از آموزش های هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال 2564 نفر در استان از آموزش های همگانی و کمک های اولیه بهره مند شده اند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال 2564 نفر در استان از آموزش های همگانی و کمک های اولیه بهره مند شده اند.

سید قاسم موسوی ظهر امروز (سوم تیرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم در صدد بهره مندی شهروندان در شهرها، روستاها، دستگاه های اجرایی، مراکز نظامی و انتظامی از آموزش های مورد نیاز هستیم، اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال 152 دوره آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات، کمک های اولیه و آموزش های تخصصی به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی عنوان کرد: دوره های آموزشی با استفاده از ظرفیت فضای شاد برای دانش آموزان و فضای مجازی برای کارکنان شرکت های استان، اعضای بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان و اعضای خانه های هلال ارائه شده است.

موسوی با بیان اینکه این استان بیش از 200 خانه هلال دارد که 563 نفر از اعضای این خانه ها از آموزش های مورد نیاز هلال احمر بهره مند شده اند، تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 2500 نفر از آموزش های هلال احمر زنجان

بهره مندی بیش از 2500 نفر از آموزش های هلال احمر زنجان