مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-24سياسي

تسلیت تئاترشهر برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا


کارکنان مجموعه تئاترشهر با انتشار پیامی جان باختن دو خبرنگار جوان ایسنا و ایرنا را در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در آذربایجان غربی تسلیت گفتند.

- کارکنان مجموعه تئاترشهر با انتشار پیامی جان باختن دو خبرنگار جوان ایسنا و ایرنا را در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در آذربایجان غربی تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پیام به شرح زیر است: بازگشت همه به سوی خداست مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر ضایعه دلخراش درگذشت سرکار خانم ریحانه یاسینی و بانو مهشاد کریمی دو خبرنگار فعال و تلاشگر محیط زیست در سانحه واژگونی اتوبوس را به خانواده ارجمند و داغدارشان و همچنین جامعه رسانه ای کشور به ویژه خبرنگاران ارجمند و فرهیخته خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تسلیت و تعزیت عرض می کند.

روحشان قرین رحمت الهی عصر دیروز (چهارشنبه، 2 تیر) اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در این سانحه جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت تئاترشهر برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

تسلیت تئاترشهر برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا