مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-24ورزشي

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو


هر چند کمیته ملی پارالمپیک اسم من را در لیست نفرات اعزامی به توکیو در گروه چهارم قرار داده است، اما در پارالمپیک توکیو برای کسب مدال طلا رقابت خواهم کرد.

- پرتابگر پارالمپیکی گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک اسم من را در لیست نفرات اعزامی به توکیو در گروه چهارم قرار داده است، اما در پارالمپیک توکیو برای کسب مدال طلا رقابت خواهم کرد.

حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نزدیک به 2 سال است که به عنوان دوومیدانی کار شانس کسب مدال طلا در اردوهای پارالمپیکی حضور دارم و در طی این مدت نیز از نظر امکانات، تجهیزات و دریافت حقوق تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار داشتم، اما نمی دانم چرا در لیست نفرات اعزامی به توکیو در اولویت گروه چهارم قرار گرفتم.

وی با بیان این که پیش از این به عنوان دوومیدانی کار شانس کسب طلا در توکیو مطرح بودم، گفت: کمیته ملی پارالمپیک براساس ارزیابی رکورد حریفانم در پرتاب نیزه از سال 2018 تا به الان و همچنین آخرین رکوردگیری که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب داشتم به این نتیجه رسیده اند که شرایط کسب مدال طلا در توکیو را ندارم و من را در لیست نفرات اعزامی به توکیو در اولویت گروه چهارم قرار دادند، حتی یک ماه است که دیگر از مزایای دوومیدانی کاران شانس کسب مدال طلا در توکیو نیز برخوردار نیستم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو