مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-24سياسي

47 مؤسسه آلمانی درمقابل دشمنی علیه اسلام


شورای عالی مسلمانان آلمان و شماری از نهادهای مدنی وابسته به اتحادیه «ائتلاف علیه نفرت»، طیف های مختلف جامعه آلمان را به مشارکت در فعالیت های هفته ملی مقابله با پدیده خصومت و دشمنی علیه مسلمانان در آلمان دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایکنا؛ به نقل از وبگاه روزنامه الجزایری الخبر نوشت: فعالیت های این هفته از امروز، سوم تیرماه، با عنوان جایی برای نفرت نیست آغاز می شود و تا دهم تیرماه مصادف با سالروز شهادت مروه الشربینی ، بانونی محجبه و مسلمان مصری در آلمان ادامه دارد.

اتحادیه ائتلاف علیه نفرت در حال حاضر از 47 نهاد تشکیل شده که یک ائتلاف گسترده اجتماعی علیه خصومت با اسلام و نژادپرستی ضدمسلمانان تشکیل می دهد.

عبدالصمد الیزیدی ، دبیرکل شورای عالی مسلمانان آلمان در اظهاراتی مطبوعاتی در این باره گفت: مسلمانان و مساجد به طور نگران کننده ای روزانه مورد حملات نژادپرستانه قرار می گیرند.

وی افزود: آماری که دولت آلمان در این خصوص در سال 2020 میلادی منتشر کرده، نشان می دهد که 950 حمله ناشی از نفرت علیه مسلمانان ثبت شده است.

یادآور می شود، مروه الشربینی، بانوی محجبه مصری و پزشک داروساز ساکن آلمان بود که در تاریخ اول جولای 2009 میلادی هنگامی که برای رسیدگی به شکایت از الکس دبلیو ، مرد 28 ساله روس تبار تبعه آلمان به دادگاه تجدیدنظر درسدن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 مؤسسه آلمانی درمقابل دشمنی علیه اسلام

47 مؤسسه آلمانی درمقابل دشمنی علیه اسلام