مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-24اقتصادي

مجوز استخدام 265 نفر برای وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: مجوز استخدام 265 نفر برای وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: مجوز استخدام 265 نفر برای وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است.

نعمت الله ترکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای کل کشور و در قالب وزارت راه و شهرسازی مجوز استخدام 265 نفر در کشور گرفته شده که 15 تا 16 سهمیه مربوط به استان اردبیل است.

وی تصریح کرد: آزمون استخدامی این تعداد افراد از طریق سازمان سنجش و به صورت کشوری انجام خواهد شد تا روند استخدام این افراد در سال جاری طی شده و جذب آنها را در وزارت راه و شهرسازی شاهد باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: برای سایر دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز تلاش می کنیم تا مجوز استخدام نیرو فراهم آید تا کمبود و نقصانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

ترکی افزود: با جذب این نیروها تا حد زیادی مشکل نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی در استان ها مرتفع خواهد شد و به تناسب خروجی نیرو جذب و استخدام نیروهای جدید را شاهد خواهیم بود.

وی با ارزیابی سفر دو روزه به استان اردبیل و بازدید از طرح های اقدام ملی مسکن و دیدار با کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل خاطر نشان کرد: فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخدام 265 نفر برای وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است

مجوز استخدام 265 نفر برای وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است