مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-24سياسي

مشارکت مردم در آزادی 290 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی


در سال گذشته علیرغم شرایط سخت اقتصادی و معیشتی موجود، 290 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت مردم آزاد شدند.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در سال گذشته علیرغم شرایط سخت اقتصادی و معیشتی موجود، 290 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت مردم آزاد شدند.

حجت الاسلام عبدالمهدی مظفری پنج شنبه سوم تیرماه در نشست قضایی دادگستری شهرستان ساوه که با حضور معاون قضایی قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی استانی صنعتی با جمعیت کارگری است، براین اساس تلاش دستگاه قضایی با مشارکت سایر دستگاه ها حمایت و جهش از تولید و مانع زدایی از صنایع استان بوده است که نتیجه آن افزایش میزان سرمایه گذاری در استان و کاهش قابل توجه تنش های کارگری است و بجز یک مورد در ساوه، تنش یا تحصن کارگری منجر به ایجاد تبعات اجتماعی وجود نداشته است.

وی بیان کرد: در حمایت از کارگران نیز در پرونده های شرکت های استان بویژه هپکو و آذراب که منجر به محکومیت تعدادی از کارگران شده بود نیز با رأفت اسلامی برخورد شد و مطالبات صنفی بحق جامعه کارگری پیگیری و با ورود دستگاه قضایی استان رسیدگی و برطرف شد.

حجت الاسلام موسوی افزود: در راستای تکریم مردم بیش از 11800 نفر از مردم استان در افزون بر هزار و 100 جلسه ملاقات مردمی مشکلات خود را مطرح کردند و برای همه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در آزادی 290 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی

مشارکت مردم در آزادی 290 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی